شناسهٔ خبر: 115438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن:

اداره راه و شهرسازی مهرستان برای دومین سال متولی دستگاه برتر شهرستانی شد

راه و شهرسازی مهرستان تقدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان برای دومین سال متوالی دستگاه برتر شهرستان شد و مورد تقدیر فرماندار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان برای دومین سال متوالی دستگاه برتر شهرستان شد و سعید ملازهی رئیس راه و شهرسازی این شهرستان مورد تقدیر فرماندار قرار گرفت.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

بدون تردید تحول و تغییر یک موضوع اتفاقی نبوده و مستلزم هدف گذاری، برنامه ریزی و نتیجه اقدام و عمل مدیران و کارکنان در یک مجموعه است.

شهرستان مهرستان با مدیریت جهادی، اقدامات شایسته و برنامه محور مبتنی بر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی موفق به کسب رتبه نخست استانی در طرح نهضت ملی مسکن گردید، لذا ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های موثر شما بر اساس بررسی و ارزیابی های بعمل آمده رییس اداره راه و شهرسازی این شهرستان به عنوان مدیر نمونه شهرستان تعیین و معرفی می گردید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و تلاش مضاعف و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها بلاخص نیروهای جوان، خلاق و مبتکر در مجموعه در راستای نیل به اهداف سازمانی و آرمان های بنیانگذار فقید نظام حضرت امام راحل(ره) همواره موفق و موید باشید.