شناسهٔ خبر: 115459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر دادگستری:

تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان کلنگ زنی شد

کلنگ زنی در زنجان همزمان با هفته دولت پروژه تقاطع غیر همسطح (دور برگردان )ورودی دانشگاه زنجان با حضور وزیر دادگستری کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،در پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان با حضور وزیر دادگستری ،نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار زنجان و معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم ،به اهمیت و جایگاه دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: دانشگاه زنجان یکی از دانشگاه‌های پرافتخار کشور است که در زمینی به مساحت ۴۴۰ هکتار احداث شده است. 

مسعود بیات منش تاکید کرد: دانشگاه زنجان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور است که بیش از ۱۵ هزار دانشجو در مقاطع مختلف از سراسر کشور دارد و جمعیت ساکن در این دانشگاه، در گستره یک شهر است. 

وی بر لزوم استقرار تقاطع غیرهم‌سطح در این محور اشاره کرد و گفت: تقاطع همسطح ورودی دانشگاه زنجان ایمن سازی شده بود و از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان  اعتباری از محل طرح های نقاط حادثه خیز اداره‌کل راهداری برای این پروژه تامین شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: این طرح در تسهیل فرآیند عبور و مرور و کاهش تصادفات رانندگی در این محور موثر خواهد بود. 

بیات منش،به جزئیات این پروژه اشاره کرد و افزود: پیمانکار این پروژه شرکت جهاد نصر استان زنجان است و شرکت جهاد نصر سابقه اجرای پروژه‌های موفق و مهمی همچون پل امام حسن مجتبی (ع) را در کارنامه کاری خود دارد و در این پروژه تجهیز کارگاه هم انجام شده است. 

وی به زمان بهره‌برداری این پروژه اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پروژه طی بازه زمانی ۱۲ ماهه در هفته دولت سال آینده و یا هفته دفاع‌مقدس به بهره‌برداری می رسد.