شناسهٔ خبر: 115468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر دادگستری:

استان زنجان رتبه یک کشوری از حیث تهیه زمین و ساخت مسکن را از آن خود کرده است

وزیر در زنجان وزیر دادگستری، با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار فعال است، گفت: این استان رتبه یک کشوری از حیث تهیه زمین و ساخت مسکن را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، امین حسین رحیمی صبح یکشنبه در آئین کلنگ زنی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار فعال است و رتبه یک کشوری از حیث تهیه زمین و ساخت مسکن را از آن خود کرده است.

وی ابراز داشت: برخی از استان‌ها رتبه بالایی در تهیه زمین دارند ولی استان زنجان در تهیه زمین و هم شروع ساخت عملکرد بسیار خوبی دارد.

وزیر دادگستری گفت: امروز همزمان با احداث ساختمان‌های طرح نهضت ملی در استان زنجان، مدرسه، پارک و مجتمع‌های تجاری که مورد نیاز مردم است شروع ساخت آن آغاز می‌شود و زمانی که مردم ساکن شدند از امکانات جانبی لازم برخوردار بوده و راحت باشند.

رحیمی تاکید کرد: امیدوارم استان زنجان که در احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن جلوتر از همه استان‌ها است زودتر این واحدهای مسکونی را به مرحله بهره برداری برساند.

وی با تاکید بر اینکه شعار جدی رئیس جمهور ساخت ۴ میلیون مسکن در سطح کشور طی چهار سال است، افزود: امیدواریم این استان در ساخت مسکن به عنوان اولین در کشور مطرح شود.