شناسهٔ خبر: 115544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

استقرار میز خدمت ویژه متقاضیان نهضت ملی مسکن در نمایشگاه هفته دولت

متقاضیان نهضت ملی مسکن  در نمایشگاه هفته دولت در خوزستان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از استقرار میز خدمت ویژه متقاضیان نهضت ملی مسکن در غرفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، امید زمانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دولت در محل نمایشگاه بین المللی اهواز گفت: برپایی این نمایشگاه، فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی عملکرد اداره کل و ارائه گزارش اقدامات به شهروندان است.

زمانی اظهار داشت: در سال گذشته علیرغم تنگناهای مالی که در اثر تحریم های ناجوانمردانه بوجود آمد همکارانم با روحیه جهادی و با تلاش مضاعف توانستند برنامه های ابلاغی از سوی وزارت متبوع را محقق سازند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بخشی از تلاش و کوشش خدمتگزاران مردم در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به نمایش گذاشته شده است، بیان کرد: بخش کوچکی از همت بلند همکاران را در حد بضاعت در این نمایشگاه به نمایش گذاشته و با استقرار میز خدمت پاسخگوی شهروندان هستیم.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: معاونین، مدیران و مسئولان این اداره کل بر اساس برنامه زمانبندی در بخش میز خدمت این اداره کل حضور یافته و در همان محل بصورت بر خط مشکلات مراجعان را بررسی کرده و پاسخ  می دهند.

زمانی گفت: با استقرار میز خدمت ویژه متقاضیان نهضت ملی مسکن در غرفه این اداره کل در نمایشگاه مشکلات و ابهامات متقاضیان در همان لحظه بررسی و اصلاحات لازم انجام می شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با شعار دولتِ مردمی از ۶ تا ۸ شهریورماه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: اهم اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم در نمایشگاه از طریق فضا سازی بصری اطلاع رسانی شده است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده تا علاوه بر شهروندان اصحاب رسانه نیز به سهولت با مسئولان ارتباط برقرار کرده و گزارش اقدامات را برای مردم تشریح کنند.