شناسهٔ خبر: 115548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان مطرح کرد؛

روند احداث پروژه‌های راهسازی شهرستان کاشان با سرعت مطلوب پیش می‌رود

مجتبی آراسته - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به وضعیت اجرایی ۱۱ پروژه راهسازی این شهرستان گفت: روند احداث این پروژه ها با سرعت مطلوب پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص وضعیت پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار داشت: بنابر سیاست گذاری های معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ۱۱ پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال در شهرستان کاشان در دست اقدام و تکمیل است.  

وی با اشاره به پروژه باند دوم کاشان به اردستان اذعان داشت: این محور تقریبا به طول ۵۶ کیلومتر است که عملیات روکش لایه دوم آسفالت ۲۶ کیلومتر آن تکمیل و عملیات اجرایی راهسازی در ادامه مسیر و اتصال نهایی آن به طول تقریبی ۷ کیلومتر با همت معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان آغاز شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: باند دوم محور کاشان به برزک، تقاطع غیرهمسطح محور مرق به سادیان، تقاطع غیر همسطح اسحاق آباد، تقاطع غیرهمسطح شهید احمدی روشن و محور کاشان به سفیدشهر از جمله پروژه‌های راهسازی در دست اجرا است.  

وی با اشاره به تکمیل جاده زندان به کاشان به طول دو کیلومتر و اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تشریح کرد: مطالعات فاز یک ودو تقاطع غیرهمسطح راوند به طول سه کیلومتر و مطالعات فاز یک تقاطع غیر همسطح آزاداراه به قمصر ارائه شده است.  

آراسته اضافه کرد: پلان و پروفیل‌های طولی و عرضی پروژه کمربندی مشهد اردهال به طول تقریبی ۴ کیلومتر آماده شده و پروژه حرم تا حرم نیز در مرحله نقشه برداری مسیر است.  

وی با اشاره به سرعت مطلوب پروژه‌های این شهرستان گفت: کیفیت، سرعت و قیمت تمام شده سه اصل مهم در اجرای پروژه های عمرانی است که در شهرستان کاشان مورد توجه است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان داشت: در مجموع بیش از ۲۶ هزار نفر در شهرهای هفتگانه این شهرستان اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی‌های بعمل آمده افزون بر هفت هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) بوده و تا کنون بیش از هفت هزار و ۲۰۰ نفر تایید نهایی تجمعی (تایید نهایی تا تخصیص پروژه) شدند.