شناسهٔ خبر: 115551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

جابه جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در ۵ ماهه امسال ۳ میلیون ۷۲۴ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابه جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی گفت: طی ۵ ماهه سالجاری ۳ میلیون ۷۲۴ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته تناژ جابجایی کالا ۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای امسال ۲۳۳ هزار حواله صادر و تعداد بارنامه ها صادر شده نیز ۲۳۵ هزار است.

کرمی افزود: بیشتر تناژ جابه جایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲ میلیون ۲۷۳ هزار تن است و سیمان ۷۱۶ هزار تن کالای اصلی جابه جا شده است.

وی عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه شامل سیمان به صورت کیسه ای و فله، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت، کنجاله می باشد.  

کرمی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا گفت: ۱۹ هزار و ۱۷۴ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان(کامیون) حمل و نقل کالا برون‌شهری ۱۳ هزار و ۲۱۵ خودرو است.

کرمی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.
انتهای پیام/