شناسهٔ خبر: 115678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون استاندار کرمانشاه انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در شهرستان سنقر وکلیایی

هفته دولت شهرستان سنقر و کلیایی با حضور معاون استاندار کرمانشاه ۱۰ طرح عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان سنقروکلیایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ۱۰ طرح در حوزه راهداری با حضور علیرضا مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی، حجت الاسلام رضا اکبری امام جمعه شهرستان با همراهی رحمت جلیلیان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

این طرح ها شامل بهره برداری از آسفالت راه روستایی دربند سطر، دارحیدر به عالی بلاغ و کلگاه زمان، لکه گیری و روکش محور سنقر به بیستون و سنقر به همدان با مجموع طول ١۴.٢ کیلومتر و همچنین کارگاه تولید پوشاک روستای مارانگاز با مجموع اعتبار ٣٠ میلیارد و ٧۵٠ میلیون تومان می‌باشد.

همچنین به همین مناسبت آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی سیردوله، علی آباد به تلخستان، الیاسان به آگاه، سنقر به کامیاران گردنه کشکمیر، روکش و بهسازی محور سنقر به سطر با مجموع طول ٢٨.۵ کیلومتر با اعتبار ٩٣ میلیارد تومان انجام گرفت.

انتهای پیام/