شناسهٔ خبر: 115702 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار زنجان:

عمده پروژه های افتتاح شده در شهر زنجان در مناطق کم تر توسعه یافته بوده است/کلنگ زنی حجم گسترده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن

خالقی فرماندار زنجان فرماندار زنجان گفت: عمده پروژه های افتتاح شده در هفته دولت در مناطق کم تر توسعه یافته زنجان بوده و توازنی بین شرق و غرب و شمال و جنوب شهر زنجان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان)،پرویز خالقی ظهر سه شنبه در آخرین روز از هفته دولت، در آئین بهره برداری از مجموعه سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد،گفت: در هفته دولت ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زنجان به مرحله بهره برداری رسید و یا آغاز عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

وی اظهار کرد: این تعداد پروژه در شهر زنجان از لحاظ اعتباری بسیار قابل توجه بوده که بسیار اهمیت دارد.  

فرماندار زنجان گفت: عمده پروژه های اجرا شده در شهر زنجان در مناطق کم تر توسعه یافته بوده و توازنی بین شرق و غرب  و شمال و جنوب شهر زنجان ایجاد شده است. 

خالقی تاکید کرد: همچنین پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان با حجم گسترده ای کلنگ زنی شد و به زودی هم تعدادی از پروژه های مسکن به مرحله بهره برداری می رسد. 

باید همه مردم به صورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره مند شوند 

وی افزود: اجرای پروژه های ورزشی  و تفریحی در مناطق کم تر توسعه یافته نشان گر این است که رویکرد کلان نظام و دولت بر این است که اوقات فراغت جوانان در این مناطق پر شده و جلوی بسیاری از آسیبهای اجتماعی و معضلات اجتماعی گرفته شود. 

فرماندار زنجان یاد آورشد: همچنین اجرای چنین پروژه هایی در ارتقای سلامت روحی و جسمی جوانان بسیار موثر است و باید به این مهم بیشتر توجه شود. 

خالقی با بیان اینکه باید همه مردم به صورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره مند شوند،ابراز داشت: باید مردان و زنان سالم در جامعه پرورش داده شود تا جامعه توسعه یافته داشته باشیم. 

وی افزود: امیدواریم پروژه های مختلف ورزشی ،تفریحی در مناطق مختلف زنجان و به خصوص مناطق کم تر توسعه یافته بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دولت سیزدهم هم بر توسعه عادلانه امکانات در مناطق مختلف تاکید دارد. 

فرماندار زنجان در پایان رویکرد دولت سیزدهم را توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار و کم تر توسعه یافته اعلام کرد و بیان داشت: در شهر زنجان برای تحقق این مهم تلاش لازم را خواهیم کرد.