شناسهٔ خبر: 115732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

افزایش ۳۴ درصدی تردد وسایل‌نقلیه جاده‌ای در مرداد ماه

IMG-20220831-WA0004.jpg رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از عبور بیش از یک میلیون و پانصد هزار وسیله نقلیه در مبادی ورودی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد حسین فیروزجائیان اظهار داشت: مردادماه سال جاری یک میلیون و ۶۵۲ هزار وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان سمنان عبور داشته اند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه در این ایام به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۲۲۰۰ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی سمنان تردد داشته‌اند خاطر نشان کرد: میزان ورود و خروج وسایل نقلیه به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل  بیش از ۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی از پنجشنبه ۱۳ مرداد را به عنوان پرترددترین روز محورهای استان یاد کرد و گفت: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در ماه گذشته ۲۱ درصد بوده است.

فیروزجائیان در پایان تصریح نمود: رانندگان و تمام کاربران جاده ای قبل از آغاز هر سفری بهتر است از شرایط ترافیکی و جوی سفر با توجه به اقلیم خاص وغیره قابل پیش بینی اطلاع حاصل کنند و در صورت نیاز با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها موارد لازم را مطلع شوند.