شناسهٔ خبر: 115737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان سمنان همزمان با هفته دولت

کیایی مدیرکل سمنان.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه و طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای همزمان با هفته دولت و در راستای جهاد تبیین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصور کیایی با تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: در این هفته ۱۰ طرح و پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری خواهد رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به روکش ماسه آسفالت جاده نظامی سمنان با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی به عنوان دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه راهداری هفته دولت از پروژه روکش ماسه آسفالت غرب استان در محدوده دامغان-سمنان و سرخه به طول ۱۱ کیلومتر، بهسازی آسفالت روستاهای جنوب شهرستان سمنان به طول ۲۴۰۰ متر و روکش آسفالت مهمانشهر به طول یک کیلومتر یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار داشت: در بخش راه روستایی احداث جاده و آسفالت روستاهای منصورکوه و علیان در حوزه شهرستان دامغان به طول ۲۷۰۰ متر و روستای ایج در شهرستان سرخه به طول ۲۵۰۰ متر با ۲۲ هزار و ششصد میلیون ریال اعتبار و از سایر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد. همچنین روکش آسفالت روستاهای شهرستان آرادان به طول یک کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص نقاط پرتصادف محورها نیز یادآور شد: در هفته پیش رو بهره داری از ایمن سازی و اصلاح پیچ و قوس لاسجرد و پیچ های پنج هزاری با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.
منصور کیایی در پایان از تاسیس شرکت حمل و نقل باری ماکان سرعت در هفته دولت خبر داد و خاطر نشان کرد: این شرکت حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد و برای ده نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.