شناسهٔ خبر: 115746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اعلام کرد:

راه اندازی سامانه تامین وسیله نقلیه برای بازگشت زائرین اربعین

IMG-20220831-WA0007.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از راه اندازی سامانه تامین وسیله نقلیه عمومی برای بازگشت زائرین اربعین خبر داد و نحوه استفاده آن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامرضاطحان عنوان نمود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفاه حال زائران اربعین بسیج شده تا خدمات شایسته تری را ارائه نماید.
وی در ادامه با تاکید بر افزایش امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات حمل و نقل این ایام اظهار داشت: زوار گرامی به منظور تسهیل در تامین ناوگان حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس به هنگام بازگشت از زیارت عتبات عالیات مرز ورودی خود را اعلام کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: زائران پس از به پایان رسیدن زیارت در خاک عراق و پیش از حرکت به سمت مرز صرفاً نام مرز ورودی خود را شامل یکی از مرزهای باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه یا مهران را به سرشماره ۲۰۰۰۱۴۱ (سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱) ارسال نمایند.
طحان در پایان یادآور شد: اعلام مرز ورودی از طریق این سامانه باعث کاهش ازدحام در مرزها در زمان بازگشت، مدیریت سفر و دسترسی بهتر به وسیله نقلیه می شود.