شناسهٔ خبر: 115748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبرداد؛

اعزام ۲۲ دستگاه کامیون به مقصد کشور عراق از استان سمنان

IMG-20220831-WA0008.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از بارگیری نخستین محموله اقلام اساسی توسط ۲۲ دستگاه کامیون در استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)، منصور کیایی با بیان اینکه محموله های مورد نیاز موکب های اربعین حسینی از شهرستان دامغان بارگیری شده است، خاطر نشان کرد: نخستین محموله موکبات اربعین حسینی شامل اقلام اساسی مورد نیاز خوراکی و غیر خوراکی توسط ۲۲ دستگاه کامیون به کشور عراق اعزام شد.
وی با اشاره به همکاری مجدانه کامیونداران استان با کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین حسینی خاطر نشان کرد: تمامی ظرفیت های حمل و نقل جاده ای استان سمنان آمادگی ارائه خدمت هرچه بهتر به زائرین آقا ابا عبدا... الحسین را دارند و بلافاصله با آماده شدن اقلام مورد نیاز موکب های حسینی کامیونداران برای بارگیری حضور خواهند یافت که این روند تامین ناوگان باری تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان اظهار داشت: حمایت مردم ولایتمدار و شهید پرور استان سمنان از این حرکت عظیم مردمی و اکرام زائرین اربعین حسینی قابل تقدیر است که امیدواریم ما نیز بتوانیم با کمک همه جانبه این اداره کل کمکی شایسته به زوار آقا ابا عبدالله الحسین داشته باشیم.