شناسهٔ خبر: 115780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان جهت جابجایی زائرین اربعین حسینی(ع)

آمادگی پایانه مرزی سیستان و بلوچستان جهت جابجایی زائرین اربعین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی علاوه براعزام زائرین ایرانی ، ورود زائرین پاکستانی از طریق  پایانه مرزی میرجاوه را در چند روز آینده شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد اظهار داشت: جهت تسریع در جابجایی زائرین اربعین برنامه ریزی لازم با تشکل‌های صنفی مسافری صورت گرفته تا در اسرع وقت نسبت به جابجایی مسافرین اقدام نمایند و جهت سهولت در جابجایی  نمایندگان این اداره کل و انجمن صنفی مسافری درپایانه های مسافربری،پایانه مرزی وزائرسرای آستان قدس رضوی مستقر هستند تا  تامین ناوگان به نحو شایسته ای به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع)انجام شود.

وی ادامه داد:با توجه به عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی در دو سال گذشته،به دلیل شیوع بیماری کرونا، درسالجاری ،درتعداد زائرین از کشور پاکستان شاهد افزایش تردد خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:مرز خروجی تعیین شده برای زائرین اعزامی از این استان،مرز شلمچه دراستان خوزستان می باشد و تلاش می‌کنیم با استفاده از ۱۰۰درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسی و با همکاری شرکت‌های مسافربری نسبت به جابجایی زائرین اقدام نماییم.