شناسهٔ خبر: 115784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت :

آغاز عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده دانشکده فنی امام خامنه ای بوشهر

پروژه های هفته دولت 1401 همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور فرماندار بوشهر ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان بوشهر ، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده دانشکده فنی امام خامنه ای(مدالظه العالی) بر بزرگراه خلیج فارس به طول 47 متر آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور فرماندار بوشهر ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان بوشهر ، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده دانشکده فنی امام خامنه ی(مدالظه العالی) بر بزرگراه خلیج فارس  به طول 47 متر آغاز شد .

در این مراسم فرماندار بوشهر با اشاره به ضرورت احداث این پل گفت : هر ساله و با شروع سال تحصیلی تعداد قابل توجهی از دانشجویان دانشکده فنی امام خامنه ای مجبورند عرض بزرگراه خلیج فارس را برای رفتن به سر کلاس طی کنند که همواره خطرات ترافیکی جان آنها را تهدید می کند .

صالح رحیمی بیان داشت : احداث پل عابر پیاده دانشکده فنی امام خامنه ای بر عرض بزرگراه ، خدمت قابل توجهی از سوی دولت سیزدهم  برای ایمنی و حفظ  جان داشجویان این دانشکده در مقابل حوادث ترافیکی  است که امیدوارم با تلاش و همت مسئولان امر بموقع به سرانجام برسد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم با اشاره به نکات فنی این پل گفت : پل عابرپیاده دانشکده فنی امام خامنه ای دارای ظرفیت سواره رو(موتورسیکلت) و پیاده روست و بطول 47 متر بمدت 4 ماه بر روی بزرگراه خلیج فارس(محور بوشهر – برازجان) احداث خواهد شد .

عبدالکریم اخترشناس هدف اصلی ساخت و نصب پل عابر پیاده در این محل را حفظ امنیت عابران پیاده بویژه دانشجویان دانشکده فنی امام خامنه ای بیان کرد و اظهار داشت : پل عابر دانشکده امام خامنه ای(مدالظه العالی) دارای دو رمپ  ورود و خروج استاندارد 50 متری ویژه عبور موتورسیکلت هم هست که امکان عبور موتورسیکلت سوران را نیز فراهم می سازد .

وی بیان کرد : برای احداث این پل که دارای سازه ای فلزی است مبلغ 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه خواهد شد .