شناسهٔ خبر: 115812 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز به منظور بازگشت زائران اربعین حسینی/ افتتاح پایانه مرزی رازی در مهرماه

افتتاح جاده برنامه‌ریزی به منظور افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز برای بازگشت زائران اربعین حسینی و افتتاح پایانه مرزی رازی در مهرماه مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

افتتاح پایانه مرزی رازی در مهرماه

معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افتتاح پایانه مرزی رازی در مهرماه و افزایش تعداد گیت‌های عبوری در مرز شلمچه و چذابه خبر داد و به ارائه گزارش این سازمان پرداخت.

برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز برای بازگشت زائران اربعین حسینی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز جهت بازگشت زائران اربعین خبر داد.

افتتاح ۵۱ پروژه راهداری در خراسان شمالی طی پنج ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از افتتاح ۵۱ پروژه راهداری در بخش زیربنایی و حذف نقاط پرحادثه این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

کاهش ۵۰ درصدی هزینه نگهداری راه‌ها در راستای پایش‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از کاهش ۵۰ درصدی هزینه نگهداری راه‌ها در راستای پایش‌ها و فعالیت‌های این آزمایشگاه خبر داد.

آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور بازگرداندن زوار ایرانی از عراق

مدیرکل حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری از استقرار ناوگان اتوبوسی در پایانه‌های مرزی به منظور بازگرداندن ایرانیان از عراق خبر داد و گفت: استرداد هزینه بلیت براساس قوانین عودت انجام می‌شود.

رشد ۳۰ درصدی ترانزیت جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰

وضعیت سهم بخش‌های مختلف حوزه حمل و نقل جاده‌ای در جابه‌جایی مسافر، جابه‌جایی بار و ترانزیت در چهار ماه سال ۱۴۰۱ حکایت از افزایش در حوزه مسافر و ترانزیت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

حذف دو نقطه پرحادثه در استان سمنان با بهره‌برداری از باند دوم محور عباس آباد-کاهک

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حذف دو نقطه پرحادثه در استان سمنان با بهره‌برداری از باند دوم محور عباس آباد_کاهک خبر داد.

 روکش آسفالت محور یزد - مهریز در مسیر رفت و برگشت به طول ۵۴ کیلومتر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ضمن تشریح برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت از روکش آسفالت محور یزد - مهریز در مسیر رفت و برگشت به طول ۵۴ کیلومتر خبر داد.

راه‌اندازی سامانه تامین وسایل نقلیه عمومی برای بازگشت زائران اربعین

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه تامین وسایل نقلیه عمومی برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و نحوه استفاده آن را تشریح کرد.