شناسهٔ خبر: 115818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی به ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

باند دوم مسیر نصرآباد به امامزاده علی اکبر افتتاح شد

باند دوم مسیر نصرآباد به امامزاده علی اکبر- اصفهان معاون مهندسی به ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح باند دوم مسیر نصرآباد به امامزاده علی اکبر به طول ۳.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ به دستور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مراسم افتتاح باند دوم مسیر نصرآباد به امامزاده علی اکبر واقع در شهرستان شهرضا با حضور محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

شاهسوندی در این مراسم اظهار داشت: این محور از سه راهی محمدآباد تا بعد از امامزاده شازده علی اکبر در شهرستان شهرضا حدود ۳۵.۵ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.  

وی افزود: از این ۱۲ کیلومتر بخشی توسط ا اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام و بخش داخلی که به صورت بلوار بود توسط شهرداری تکمیل شد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در حال حاضر قطعه ای از این محور به طول ۳.۵ کیلومتر (باند دوم مسیر نصرآباد به امامزاده علی اکبر) تکمیل شده است که با پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان جهت سهولت در تردد، افتتاح و تقدیم مردم عزیز استان شد.  

وی با بیان اینکه برای این میزان از پروژه ۵.۵ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: این قطعه شامل ۳.۵ کیلومتر راهسازی، سه دستگاه آبرو و عرض آسفالت ۷.۳۰ متر بوده است.  

شاهسوندی بیان داشت: احجام به کار رفته شامل ۱۷ هزار و ۸۵۰ مترمکعب خاکبرداری، ۴۷ هزار و ۲۵۰ مترمکعب خاکریزی، ۱۳ هزار و ۶۵۰ مترمکعب بیس و ساب بیس و ۴۱ هزار و ۴۹۳ تن آسفالت بوده است.