شناسهٔ خبر: 115824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

۷ هزار و ۴٨۲ خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن آورده اولیه را واریز کرده‌اند

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۷ هزار و ۸۴۲ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان آورده اولیه به ارزش ۴٠٠ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص روند نهضت ملی مسکن و مسائل مربوط به رفع مشکلات سامانه نهضت ملی مسکن اظهار داشت: تا به امروز برای ۶ هزار و ۸۲۹ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان ١۵ روز فرصت دارند تا اقدام به افتتاح حساب و واریز وجه کنند که میزان واریزی وجه اولیه متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ میلیون ریال تعیین شده و بلافاصله عملیات اجرایی پروژه‌ها پس از واریز این وجه و اعطای کمک تسهیلات آغاز می‌شود.

 مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۲۵۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح‌ ملی شناسایی شده است، افزود: سهم ابلاغی آذربایجان‌غربی از قانون جهش تولید مسکن ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد تعیین شده است.

حمزه‌لو اظهار کرد: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال تعیین شده است.

در  این دیدار ضمن بررسی روند تأمین اراضی برای اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی، پیشرفت پروژه‌های اجرایی بحث و بررسی شد.