شناسهٔ خبر: 115830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ارسال تقدیرنامه صورت گرفت:

تقدیر استاندار و فرمانده سپاه امام سجاد (ع)از مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان

تقدیر استاندار و فرماتده سپاه بندرعباس از مدیرکل راه و شهرسازی مهدی دوستی و اباذر سالاری از تلاش ها و خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در اجرای برنامه ها و حضور مستمر در فعالیت های بسیج کارمندان قدردانی کردند.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان ، « مهدی دوستی» استاندار هرمزگان و  « اباذر سالاری » فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با ارسال تقدیر نامه ای مشترک خطاب به «کمالی» مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، از تلاش‌های ارزنده اداره کل  استان در زمینه بسیج کارمندان قدردانی کردند.

در این تقدیر نامه خطاب به عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان آمده است:

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، مدیران و کارمندان خدوم و متعهد تبریک و تهنیت عرض می نماییم. بدینوسیله از زحمات شایسته جنابعالی که نقش موثر و ارزشمندی در اجرای برنامه‌ها و حضور مستمر در زمینه فعالیت‌های بسیج کارمندی آن اداره کل ایفا نموده اید تقدیر و تشکر می‌گردد. از درگاه خداوند متعال سعادت، دوام و توفیق جنابعالی و خانواده محترم را در دفاع از اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالی که مزین به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نماییم.