شناسهٔ خبر: 115852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور اژیه به ورزنه و میدان کفران

آغاز عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور اژیه به ورزنه و میدان کفران - اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور اژیه به ورزنه و میدان کفران به طول ۳.۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ به دستور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان آئین آغاز عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور اژیه به ورزنه و میدان کفران با حضور امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، محسن ایروانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

شاهسوندی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهر ورزنه، سرعت بخشی به تکمیل باند دوم محور اژیه به ورزنه در دستور کار قرار دارد، لذا مراحل مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام و آماده اجرا عملیات شده است.  

وی افزود: در حال حاضر آئین آغاز عملیات اجرایی تکمیل باند دوم این محور و تکمیل میدان کفران به طول ۳.۲ کیلومتر با پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد.  

  معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مبلغ قرارداد این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال است اذعان داشت: میدان کفران دچار مشکلات ترافیکی است لذا با وجود اینکه جدول گذاری در حوزه کاری این اداره کل نمی باشد اما به منظور رفع مشکلات موجود مبحث جدول گذاری میدان کفران نیز در دستور کار این قرارداد است.  

وی عرض متوسط آسفالت برای این محور را ۷.۵ متر عنوان کرد و گفت: احجام در این پروژه شامل ۱۲ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۱۸ هزار مترمکعب خاکریزی، هفت هزار و ۲۰۰مترمکعب بیس دولایه، سه هزار و ۷۰۰ تن آسفالت و ۷۰۰ متر نیز جدول گذاری است.