شناسهٔ خبر: 115854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد:

نظارت مستمر بر فعالیت‌ها و آماده‌سازی مرز تمرچین برای استقبال از زائران اربعین حسینی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بازدیدهای مستمر از راه‌های استان، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن و مراکز ارائه خدمات به زائران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  سیدمحسن حمزه‌لو به منظور هم‌اندیشی در برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مناسب به زائران با حسین مذنب، نماینده تام الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار مطرح شد که با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و منابع در ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی و هماهنگی با ستاد استان اقدامات موثر در ارتقای کیفیت زیرساخت‌های حمل‌ونقل و پیش‌بینی مسیرهای پدافندی انجام شده است.

همچنین بازدیدهای مستمر از راه‌های استان، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن و مراکز ارائه خدمات به زائران انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای از جمله بهسازی و آسفالت بزرگراه نقده-پیرانشهر از مهم‌ترین اقدامات ستاد اربعین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود. 

سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه تدارک مسیرهای پدافندی و پارکینگ‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد اربعین این اداره کل است، افزود:  ۳۷ کیلومتر  بزرگراه و راه دسترسی به پایانه مرزی تمرچین برای استقبال و تردد امن زائران اربعین حسینی احداث و آسفالت شده و مسیر جایگزین کاسورده به تمرچین جهت تردد زائران‌اربعین حسینی نیز آماده بهره‌برداری زائران اربعین حسینی است.

با توجه به پیشرو بودن ایام اربعین حسینی و گستردگی وظایف و امور محوله وزارت راه و شهرسازی در ستاد اربعین کشور، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی حسین مذنب را به عنوان نماینده تام‌الاختیار و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی منصوب کرده است.