شناسهٔ خبر: 115903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان را کسب کرد

کسب برتر راه و شهرسازی سیستان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان براساس نتایج ارزیابی انجام شده از عملکرد دستگاههای اجرایی استان در مجموع محورهای شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه برتر استان انتخاب و مورد تقدیر ویژه نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، اداره‌ کل راه و شهرسازی استان به دلیل فعالیت‌های متنوع و سازنده، موفق به کسب رتبه دستگاه اجرایی برتر استان شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار به عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان اعطاء گردید. 
گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با مجموعه اقدامات منظم و برنامه ریزی شده طی سالیان اخیر علاوه بر ارتقای شاخص های رفاهی  در حوزه راه و ارتباطات توانست در بین دستگاههای اجرایی استان رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را نیز کسب کند.

همچنین این اداره کل با مجموعه اقدامات جهاد گونه خود در زمینه  طرح نهضت ملی مسکن  و توسعه راهها توانست در کشور به نخستین مقام دست یابد مقامی که جز با مجاهدت های شبانه روزی و دانش و تخصص مجموعه  راه و شهرسازی میسر نمی شد. 

 به دست آوردن موفقیت های گوناگون و کسب رتبه های نخست برای مجموعه راه و شهرسازی نشانه ای از همت والایست که نشان داده می توان در شرایط کمبود اعتبار و مشکلات اقتصادی برای خدمت به مردم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.

گفتنی است در این جشنواره ادارات کل راه و شهرسازی و بنادر و کشتیرانی سیستان و بلوچستان موفق به کسب عنوان ویژه و برتر شدند.