شناسهٔ خبر: 116044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران تیران و کرون؛

مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون تعیین تکلیف شد

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران تیران و کرون در جلسه‌ای که بمنظور رفع مشکلات شهری تیران و کرون برگزار شد پیرامون تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان و بازنگری طرح جامع تیران تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین و رؤسای ذیربط در محل ساختمان این اداره کل با فرماندار شهرستان تیران و کرون و شهرداران این شهرستان دیدار کرد.  

در این جلسه مباحثی پیرامون حوزه‌های شهرسازی و طرح های تفصیلی، طرح نهضت ملی مسکن، راهسازی، بازآفرینی شهری و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه تعامل با شهرداری ها موجب خدمت رسانی بهتر به مردم می شود، در رابطه با بازنگری طرح جامع شهر تیران و تسریع در روند اجرای آن رهنمودهای لازم را ارائه داد.  

وی در خصوص سرعت بخشی به روند پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان اظهار کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می توان بر مشکلات شهرستان تیران و کرون فائق آمد و موانع اجرایی طرح‌های این شهرستان را مرتفع کرد.  

قاری‌قرآن ضمن تاکید بر سرعت بخشی به رفع مشکل تردد مردم از برخی خیابان های شهرک بهارستان، راهکارهای عملی را در این رابطه ارائه داد و گفت: رفع مشکلات در حوزه های مختلف رضایت مردم را در پی دارد و به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.  

وی اذعان داشت: در این جلسه پیرامون مبحث طرح نهضت ملی مسکن شهرهای عسگران، تیران و رضوانشهر بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در رابطه با تامین اراضی مورد نیاز تصمیم گیری شد.  

گفتنی است در این نشست در خصوص کاربری اراضی، واگذاری زمین های دولتی، ساخت مسجد در سایت مسکن مهر و نهضت ملی مسکن و ... مباحثی مطرح و ضمن بررسی لازم، تمامی موارد تعیین تکلیف شدند.