شناسهٔ خبر: 116052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

کامیونداران استان سمنان خادمان زائرین اربعین حسینی شدند

کامیون حامل وسایل موکبات اربعین.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: تعداد ۵۴ کامیون از سراسر استان سمنان به صورت داوطلبانه جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده و با موکب داران استان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصورکیایی عنوان نمود: محموله‌ های مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی از جمله محصولات غذایی، دارویی و دیگر اقلام اساسی اربعین از استان سمنان بارگیری شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: طی هفته گذشته تعداد ۵۴ کامیون از سراسر استان سمنان به صورت داوطلبانه جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده و با موکب داران استان اعزام شدند.

وی افزود: سعی شده در این ایام خدمات قابل ارائه به زائران براساس شرایط و امکانات موجود به نحو مطلوب صورت گیرد زیرا به دلیل شرایط کرونایی چند سال گذشته امسال شاهد افزایش تقاضای سفر به عتبات‌عالیات در اربعین‌حسینی هستیم.

منصورکیایی با تقدیر از حرکت داوطلبانه کامیونداران در خدمت رسانی به زوار اباعبدا.. الحسین(ع)، اظهار داشت: در این ایام شاهد دو حماسه هستیم؛ حماسه اول حضور میلیونی عاشقان حضرت امام حسین(ع) در مسیر زیارت است و حماسه دوم ایثار، گذشت و خدمات خالصانه عوامل اجرایی به زائران اربعین است که این خدمت را توفیق الهی می دانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان یادآور شد: با هماهنگی های لازم بین تمام ارگانها و تلاش خالصانه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری امیدواریم ما نیز بتوانیم خدمتگذار خوبی برای زائران امام حسین (ع) باشیم.