شناسهٔ خبر: 116077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

پروژ های هفته دولت امسال موجب محرومیت زدایی ازدشتی و تنگستان می شود

نشست هم اندیشی نماینده مردم دشتی وتنگستان در نشست با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به افتتاح چند پروژه راهداری در هفته دولت گفت : طرح ها و پروژه های مهمی از راهداری در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید که تاثیر مهمی در رفع محرومیت از شهرستانهای دشتی وتنگستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، نماینده مردم دشتی وتنگستان  درنشست بامدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای بااشاره به افتتاح چندپروژه راهداری درهفته دولت  گفت : طرح ها وپروژه مهمی  از راهداری در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید که تاثیر مهمی در رفع محرومیت از شهرستانهای دشتی وتنگستان دارد.

غلامحسین کرمی افزود : پروژه ها و طرحهای که افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در هفته دولت انجام  شد بنام  و متعلق به یاد شهداست و همگان وظیفه داریم که در راستای عمل به وصایای شهدا کمر همت برای خدمت به مردم ببندیم.

وی اظهار داشت: طرح ها، پروژه ها و یا مصوبه های قابل توجهی در حوزه راهداری در دو شهرستان دشتی و تنگستان در حال انجام و یا پیگیری است که انتظار داریم پروژه ها از سرعت لازم برخوردار و مصوبات خصوصا مصوبات ملی تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : بهسازی ، تعریض و آسفالت راههای  روستایی در دو شهرستان از اولویت کارهای  ما و از مطالبات مردم شهرستانهای حوزه انتخابیه است که الحمدولله اعتبارات خوبی نیز برای آنها در نظرگرفته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت ها و پیگیری های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از برنامه ها و همچنین جذب اعتبارات برای پروژه های راهداری گفت : برنامه ها و طرح های متعددی بویژه در بخش راه های روستایی از سوی ر اهداری در شهرستانهای دشتی و تنگستان در دست اجرا است که انشاالله توسعه بیش از پیش راههای  این دو شهرستان را سبب خواهد شد .

عبدالکریم اخترشناس بیان داشت : یکی از پروژه های مهم راهداری در شهرستان دشتی تکمیل و بهسازی و آسفالت راه روستایی باغان – سرچشمه است که پس از سالها این مسیر که راه ارتباطی  شهرستان دشتی به جم را نیز بهم وصل می کند بهسازی و آسفالت میشود.

وی افزود : در حوزه شهرستان تنگستان نیز پس از ساماندهی میدان گادویی اهرم و راههای دسترسی به آن پروژه تعریض و بهسازی محور ساحلی در محدوده شهرستان تنگستان برای ایمن سازی این محور در چند قطعه در دست انجام است .

اخترشناس بیان کرد : پروژه های متعدد دیگری در دو شهرستان برای توسعه محورهای ارتباطی  بویژه در محرومیت زدایی از راههای روستایی در حال انجام است که انشالله با جدیت پیگیری می شود .