شناسهٔ خبر: 116093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان تجلیل طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت با حضور مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی جنوب کرمان از کارمندان نمونه این اداره کل تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، در ابتدای این مراسم محمدساردویی مدیر کل راه و شهرسازی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و روزکارمند و جوانی جمعیت اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی افزود:بدون تردید تلاش همکاران  شریف ما در همه واحد هاقابل تقدیر و زمینه ‌ساز رشد شاخص های پیشرفت و ترقی است که در سالهای گذشته با کسب رتبه های برتر برای اداره کل خود را نشان داده است و امیدوارم همه بتوانیم برای آبادانی منطقه بیش از پیش مفید باشیم.

ساردویی در این مراسم با اشاره به اینکه موضوع فرزند آوری درفرهنگ اسلامی ماکاری مطلوب به شمار می‌رود گفت: یکی از شاخصه‌های بسیار مهم توسعه درجوامع،وجود نیروی انسانی و جمعیت جوان است که موردتاکید مقام معظم رهبری نیزهست ،بر این اساس لزوم توجه خانواده‌ها به مقوله فرزندآوری مورد تاکید است.

درادامه جلسه عباس سعیدی معاون توسعه و منابع انسانی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت از همه همکاران  تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارکنان اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان  تقدیر شد.

 لازم به ذکر است در این مراسم از همکارانی که در یک سال گذشته ازداواج کرده اند یا فرزند آنها متولد شده بود،تقدیر شد.