شناسهٔ خبر: 116212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبرداد؛

بازگشایی ۱۸ کیلومتراز محورهای سخت گذر روستایی بخش بم پشت سراوان در سیستان و بلوچستان 

بازگشایی ۱۸کیلومتر از محورهای سخت گذر سراوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:این اداره کل بازگشایی واصلاح مسیر ۱۸ کیلومتر از محورهای روستایی سخت گذر شهرستان سراوان را تا یک ماه آینده  در اولیت کاری خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کردبا بیان اینکه راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفا می‌کند، اظهار داشت :بازگشایی و اصلاح مسیر محورهای گروکان_رودکان به طول ۱۰کیلومتر ورودکان_شم ماهی به طول ۸کیلومتر،از توابع بخش بم پشت شهرستان سراوان ازجمله پروژه های در دست اجرا این اداره کل می باشد.

 وی افزود:این عملیات به صورت پیمانی انجام وبا بهره برداری ازپروژه مذکور تعداد ۸روستا و ۹۰۰ خانوار از راه هموار جهت تردد بهره مند خواهندشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد:بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.