شناسهٔ خبر: 116224 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل خبرداد:

طرح تبدیل جاده ارجستان به راه اصلی مطالعه می‌شود

روکش آسفالت محور نوغاب - دستگرد شهرستان سربیشه.jpg معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: بررسی‌های مطالعاتی تبدیل جاده ارجستان به راه اصلی از سوی مشاور در حال اجرا است؛ در حال حاضر عملیات روکش آسفالت جاده ارجستان مستلزم اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل،آیدین هاشمی در بازدید از محور ارجستان با بیان اینکه رسیدگی به جاده ارجستان اولویت کار مسؤولان استانی است گفت: جاده ارجستان اردبیل در طرح ارتقا وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و اداره‌کل راه و شهرسازی استان مسؤول پیگیری این طرح است.

وی افزود: با این حال اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این جاده عملیات چاله پرکنی و لکه‌گیری را به‌صورت مداوم انجام می‌دهد، اما روکش آسفالت این مسیر مستلزم تامین اعتبار است.

در ادامه علی یوسف‌زاده، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در رابطه با طرح ارتقا جاده ارجستان به مسیر اصلی گفت: وزارت راه و شهرسازی طرح ارتقا جاده ارجستان به راه اصلی را به معاونت برنامه‌ریزی واگذار کرده است.

وی افزود: طی آخرین اطلاعات از سوی معاونت برنامه‌ریزی مطالعه عملیاتی این طرح از سوی مشاور آغاز شده و ادامه دارد که پس از  مطالعه عملیاتی و بررسی‌های لازم برای اجرای طرح تبدیل جاده اردبیل- ارجستان- سرعین تصمیم‌گیری‌ها انجام خواهد شد.