شناسهٔ خبر: 116226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سیستان وبلوچستان با حضور ۳۱۲۵ نفر

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، کارشناسان رسمی ماده ۲۷ و تعیین صلاحیت معماران تجربی ۱۶،۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور ۳۱۲۵ نفر در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سیستان وبلوچستان با حضور ۳۱۲۵ نفرخبر داد و اظهار داشت: این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: شرکت در این آزمون برای مهندسینی که قصد فعالیت حرفه‌ای دارند ضروری است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این آزمون هر سال در دو نوبت صلاحیت‌های نظارت، طراحی، اجرا و هفت رشته ساختمانی برگزار و پذیرفته‌شدگان در آن به موجب اخذ پروانه اشتغال به کار از این اداره کل به طور رسمی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز می‌کنند.

مهدیار با بیان اینکه در استان  ۳۱۲۵ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۶۶۰ نفر زن و ۲۴۶۵ نفر مرد شرکت کننده هستند که داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir  اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه  و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: آزمون امسال در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.