شناسهٔ خبر: 116230 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد؛

آمادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تحلیل و بررسی جانمایی برای احداث پروژه‌ها

آزمایشگاه خاک معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از آمادگی این شرکت برای تحلیل و بررسی جانمایی احداث پروژه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد احمدنیا، معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در همایش فناورانه صنعت ساختمان و مسکن گفت: با توانمندی‌های نوآورانه و به روز در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، این شرکت آمادگی دارد با حضور در پروژه‌های عمرانی ملی و استانی در سراسر کشور ضمن توسعه و ارتقاء کیفی زیرساخت‎های کشور با تحولات و روزآمد شدن فناوری‌ها در صنعت راه و ساختمان همراه و همسو باشد.

وی افزود: در این رویداد که با محوریت طرح جهش تولید مسکن به مواردی نظیر دانش بنیان، افزایش سرعت، کیفیت و کاهش هزینه‌های ساخت مسکن و... تاکید شده و در این راستا با مجهز بودن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به تجهیزات منحصربه‌فرد، دانش روز دنیا و پتانسیل نیروهای متخصص موجود این شرکت توان ارائه خدمات فناورانه در صنعت ساختمان و مسکن، راه و شهرسازی در راستای افزایش طول عمر مفید پروژه‌ها، ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه‌های ساخت و ساز در انجام پروژه‌های عمرانی را دارد.

احمدنیا با بیان اینکه محورهای این همایش عموما همان اهدافی است که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات خود در پروژه‌‎های عمرانی پیگیری می‌کند، عنوان کرد: این شرکت آمادگی ارائه خدمات منحصربه‌فرد مطالعاتی، مشاوره‌ای، نظارتی، آزمایشگاهی و تحلیل و آنالیز اطلاعات جمع‌آوری شده را در راستای ارتقاء کیفی پروژه را در سراسر کشور دارد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،‌ معاون فنی و نظارت مهندسی این آزمایشگاه خاطرنشان کرد: در ارتباط با احداث ساختمان و مسکن و در راستای پیاده سازی و اجرای نهضت ملی مسکن، این شرکت آمادگی دارد ضمن انجام مطالعات ژئوتکنیک، نسبت به تحلیل و بررسی جانمایی برای احداث پروژه‌های مذکور با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های ارزیابی ژئوفیزیک و مطالعات لرزه‌ای (طیف طرح ویژه ساختگاه) و در ادامه با استقرار واحدهای آزمایشگاهی در محل احداث پروژه نسبت به انجام آزمایش آزمایش‌های کنترل کیفی حین اجرا مطابق با به روزترین استانداردهای ملی و بین‌المللی سهم شایانی در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و کاهش هزینه‌های مرتبط با آن ایفا کند.