شناسهٔ خبر: 116355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه؛

استقبال و مراجعه فراتر از انتظار زائران اربعین حسینی به مرز خسروی سبب کندی ورود به عراق شده است

بازدید استاندار از پایانه مرزی خسروی استاندار کرمانشاه با اشاره به انبوه جمعیت حاضر در مرز خسروی گفت: مراجعه فراتر از انتظار در مرز خسروی سبب ازدحام و کندی تردد از این مرز شده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه با اشاره به انبوه جمعیت حاضر در مرز خسروی گفت: مراجعه فراتر از انتظار در مرز خسروی سبب ازدحام و کندی تردد از این مرز شده‌است که این‌موضوع نیازمند مدیریت سفر از سوی زائران، توجه به اطلاعیه های رسمی و همکاری با مسئولان ذی‌ربط در این زمینه است.

بهمن امیری مقدم در حاشیه بازدید از پایانه بین‌المللی خسروی، گفت: طی دو سه روز اخیر میزان مراجعه زائران اربعین حسینی به مرز بین‌المللی خسروی به‌صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده‌است به‌طوری‌که روز سه‌شنبه نسبت‌به روز دوشنبه شاهد رشد ۴۰۰ درصدی مراجعه زائران بودیم و امروز نیز نسبت‌به روز گذشته شاهد مراجعه چند برابری زائران هستیم که روند خروج آنان از مرز را با کندی مواجه کرده‌است.

وی افزود: گرچه زیرساخت‌ها و امکانات مناسبی در مرز خسروی فراهم‌ شده است اما امکانات موجود در مرز منذریه و ورودی عراق همتراز با زیرساخت‌های مناسب خسروی نیست و به‌همین دلیل ورود زائران از مرز منذریه عراق از صبح امروز با کندی صورت گرفته‌است.

استاندار کرمانشاه از همه زائران اربعین حسینی خواست که به اطلاعیه‌ها و گزارش‌های رسانه ملی درباره پایانه مرزی خسروی توجه و سفر خود به عتبات عالیات را مدیریت کنند تا در مسیر با کندی و محدودیت مواجه نشوند.

انتهای پیام/