شناسهٔ خبر: 116372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی حاشیه زرینه‌رود با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح ساماندهی حاشیه زرینه‌رود به عنوان یکی از طرح‌های بازآفرینی شهری پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، باروق و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی و فرماندار میاندوآب از روند پیشرفت طرح ساماندهی حاشیه زرینه‌رود بیان کرد: این طرح با رویکرد گردشگری تا قبل از پایان فصل کاری امسال به اتمام می‌رسد.

وی بر همکاری مدیریت شهری میاندوآب در تسریع عملیات اجرایی طرح تأکید کرد و گفت: زرینه‌رود یکی از این جاذبه‌های طبیعی میاندوآب است که ساماندهی حاشیه آن پتانسیل بالای این رودخانه در جذب گردشگر را تقویت می کند.

وی یادآور شد: باید اصول فنی و مهندسی در اجرای طرح اعمال شود چرا که طرح ساماندهی حاشیه زرینه‌رود نقش کلیدی در اصلاح منظر و ساختار شهر میاندوآب دارد

در روزهای گذشته مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن بازدید از این طرح بازآفرینی بر تسریع روند اجرای پروژه تاکید داشت و جلسه هماهنگی با فرماندار شهرستان میاندوآب و پیمانکار طرح برگزار شد.