شناسهٔ خبر: 116385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائرین اربعین مازندران

مازندران- جهانیان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین به استان مازندران خبر داد.

به گزارش پایگلاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،حسن جهانیان  اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت بهره‌وری و ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت پذیرفته است.

وی گفت:‌ برای تامین ظرفیت ناوگان حمل و نقل مورد نیاز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش بهره‌وری ناوگان موجود، تامین راننده و کاهش سرفاصله سفر، کنترل هدر رفت زمان، هماهنگی با پلیس فراجا، شرکت‌های حمل و نقل و استفاده از ظرفیت سرویس‌های ایاب و ذهاب سایر دستگاه‌ها و کارخانجات صنعتی و دستگاه‌های نظامی انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تمام مردم خواست با مدیریت سفرهای داخل کشور در زمان سفرهای اربعین به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) یاری دهند .

وی  از مردم خواست با مشارکت در اعلام مرزهای ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه ریزی برای اعزام ناوگان حمل ونقل به مرزها کمک کنند.