شناسهٔ خبر: 116386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

ایمن سازی مسیر تردد زائرین اربعین در مازندران

مازندران مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از عملیات ایمن سازی محورهای استان جهت سهولت در تردد زائران اربعین در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری از وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،حسن جهانیان بر اهمیت راه‌های استان در سفرهای ایام اربعین حسینی و بر تأمین ایمنی در محورهای مواصلاتی تحت پوشش تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ارتقای ایمنی در ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته است.

 جهانیان فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را اولویت مهم در بین فعالیت حوزه راهداری در این زمان برشمرد و تصریح کرد: استقرار مستمر گشت های راهداری ، اجرای عملیات روکش آسفالت ، لکه گیری ، نصب نیوجرسی و گاردریل، ترمیم روشنایی ، نصب علائم و خط کشی ، پاکسازی حریم ، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نقاط پرخطر از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیرهای عبوری زائران عتبات عالیات انجام شده است.

وی با تاکید براینکه از ابتدای آغاز طرح اعزام زائران اربعین تاکنون بالغ بر ۴۵۰ سرویس اتوبوس و بیش از ۱۰ هزار زائر از پایانه استان به مرز مهران اعزام شده‌اند، گفت: بخش حمل و نقل راهداری استان با تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسی در راستای خدمت‌رسانی به زائران گام برداشته است.