شناسهٔ خبر: 116447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری شهرستان ایلام؛

پروژه راهسازی چغاسبز در کمربندی شرقی ایلام به بهره برداری رسید

کمربندی شرقی پروژه راهسازی چغاسبز در کمربندی شرقی ایلام با هدف اسکان زائران اربعین حسینی با تلاش مجموعه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری ایلام)؛ رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام، در خصوص مشخصات این‌پروژه  گفت: این‌پروژه به طول ۲ کیلومتر و عرض هفت متر عملیات راهسازی شامل سطح ساب گریدر و انجام بیس جهت استفاده تکمیل و به بهره برداری رسید.

کامران بختیاری بیان کرد: برای اجرای این‌پروژه یک دهانه پل لوله ای یک متری برای جمع آوری و هدایت آب‌های تحت العرضی و هدایت سیلاب احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: طی روزهای آینده خط کشی این پروژه نیز انجام می شود

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل جهت تردد راحت زوار در روزهای منتهی به برگزاری اربعین حسینی(ع) گفت: احداث ۲۱ هزار متر مربع سایه بان در پایانه برکت و پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی با قراردادی بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست.