شناسهٔ خبر: 116448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام؛

۱۶۰ کیلومتر از راه های ایلام در سه ماه گذشته روکش آسفالت شده است

چشمه خاور - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات حوزه اربعین این اداره کل طی سه ماه گذشته تاکنون گفت: برای سهولت در تردد زائران بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان روکش آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور  اظهار داشت: این مدت ( سه ماه گذشته) بیش از پنج هزار کیلومتر خط کشی، ۳۰ هزار عدد نصب تابلو در محورهای مواصلاتی و ۱۶ کیلومتر نیوجرسی نصب شده است.

وی با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران در روزهای منتهی به برگزاری اربعین حسینی(ع) افزود: عملیات بهسازی مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران و پایانه مسافربری شهید حاج قاسم سلیمانی با جدیت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به تردد زائران در مرز مهران هم یادآور شدگفت: هر ساعت ۱۰ هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند.

چشمه خاور با اشاره به وضعیت تردد خودروها در جاده ایلام- مهران تاکید کرد: تردد در محور های مواصلاتی به راحتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌ طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

وی بیان کرد: پرترددترین محور به ترتیب ایلام _ سرابله با ۹۸ هزار و ۷۸۱ و محور ایلام _ مهران با ۸۱ هزار و ۶۴۸ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام همچنین در خصوص جابجایی زوار در مرز مهران هم گفت: در حال حاضر تعداد اتوبوس های مستقر در مرز از جمعیت فعلی زائران بیشتر است و مشکلی در این‌ خصوص وجود ندارد.