شناسهٔ خبر: 116454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

تردد بیش از هزار خودروی زائران حسینی از خراسان شمالی به گذرگاه های مرزی طی ۶ روز

تردد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت تردد هزار و ۵۷۵ دستگاه خودروی زائران حسینی از استان به گذرگاه های مرزی طی ۶ روز (۱۰ الی ۱۶ شهریور) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: بر اساس آمار دوربین های مرکز مدیریت راه های کشور، در این بازه زمانی هزار و ۱۴۵ خودرو از استان به مرز مهران، ۱۵۳ خودرو به مرز ارومیه - تمرچین و ۱۵۰ خودرو به مرز کرمانشاه - خسروی تردد داشته اند که به ترتیب ٧۲/۷۰ درصد، ٩/۷۱ درصد و ٩/۵۲ درصد از کل ترددهاست.

وی افزود: همچنین ۵۶ خودروی زائران حسینی از استان به مرز اهواز - چذابه، ۴۵ خودرو به مرز اهواز -  شلمچه و ۲۶ خودرو به مرز سنندج - باشماق تردد کرده اند.

وی اظهارکرد: همزمان با اجرای طرح اربعین حسینی سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات و شکایات زائران اربعین است.

وی ادامه داد: همچنین میز خدمت و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های مسافری شهرستان های استان مستقر شده است و زائران حسینی می توانند هرگونه شکایت خود را از ناوگان حمل و نقل مسافر گزارش دهند.

مشتری خاطرنشان کرد: زائران در زمان بازگشت از سفر زیارتی خود با ارسال پیام به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱، به کمک زائریاب کمترین معطلی از مرز را خواهند داشت.