به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان هدف از برپایی میز خدمت را حفظ حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان، تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزههای مختلف خدمترسانی برشمرد.
صفر صادقی را افزود: برپایی میز خدمت در مکانهای عمومی مانند محل برپایی نماز جمعه فرصتی مناسب برای افرادی است که به علت مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت به شکل رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه میشود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواستهای مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان یادآور شد: خدمت جهادی شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان است و لازم است همگی در جهت به ثمر نشستن اهداف دولت و همچنین پیشرفت استان تلاش کنیم.
در این برنامه که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، محل برپایی نماز جمعه برگزار شد، مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان به شکل چهره به چهره به پرسش ها و مطالبات مردم پاسخ دادند.