شناسهٔ خبر: 116465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

برپایی میزخدمت در پایانه های مسافربری کرمان برای پاسخگویی به زائرین اربعین /اختصاص بسته های تشویقی به رانندگان اعزامی به مرزهای عراق در اربعین

برپايي ميزخدمت در پايانه هاي مسافربري كرمان براي پاسخگويي به زائرين اربعيناختصاص بسته هاي تشويقي به رانندگان اعزامي به مرزهاي عراق در اربعين مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از برپایی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع و زائرین اربعین در پایانه مسافربری کرمان خبر داد و گفت: براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، برای رانندگان اعزامی به مرزهای عراق در اربعین لاستیک، تسهیلات و بخشش جرایم تعلق می گیرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، احسان عراقی زاده گفت: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائرین اربعین حسینی را در پایانه مسافر کرمان تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته درحال خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت ها هستند.

عراقی زاده تصریح کرد: مراجع نظارتی تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به صورت مرتب از این میز بازدید و نرخ ها را کنترل می کنند.

وی یادآور شد: اوج سفرهای جاده ای از مبادی استان کرمان به مرز شلمچه و کربلای معلی طی چند روزه آینده انجام می شود لذا بایستی برنامه ریزی برای بازگشت زائران انجام شود که قرارگاه اربعین استان را با حضور انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر، نمایندگانی از استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل کرمان در مرز شلمچه دایر می کنیم تا زائران به سلامت به این استان بازگشت داده شوند.

عراقی زاده افزود: مسافران هنگام بازگشت می توانند با استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند تا هنگام بازگشت از مرزها به سمت استان کرمان با سردرگمی و معطلی مواجه نشوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: شماره سامانه ۱۴۱ اطلاعات راهها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ می توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ نیز ضمن دریافت اطلاعات مسیر خود از اپلیکیشن ۱۴۱ را بر روی گوشی های خود نصب نموده و شکایات ومشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.