به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، احسان عراقی زاده گفت: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائرین اربعین حسینی را در پایانه مسافر کرمان تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته درحال خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت ها هستند.
عراقی زاده تصریح کرد: مراجع نظارتی تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به صورت مرتب از این میز بازدید و نرخ ها را کنترل می کنند.
وی یادآور شد: اوج سفرهای جاده ای از مبادی استان کرمان به مرز شلمچه و کربلای معلی طی چند روزه آینده انجام می شود لذا بایستی برنامه ریزی برای بازگشت زائران انجام شود که قرارگاه اربعین استان را با حضور انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر، نمایندگانی از استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل کرمان در مرز شلمچه دایر می کنیم تا زائران به سلامت به این استان بازگشت داده شوند.
عراقی زاده افزود: مسافران هنگام بازگشت می توانند با استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند تا هنگام بازگشت از مرزها به سمت استان کرمان با سردرگمی و معطلی مواجه نشوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: شماره سامانه ۱۴۱ اطلاعات راهها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ می توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ نیز ضمن دریافت اطلاعات مسیر خود از اپلیکیشن ۱۴۱ را بر روی گوشی های خود نصب نموده و شکایات ومشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.