شناسهٔ خبر: 116480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

افزایش ۱۸ درصدی داوطلبین آزمون ورود به حرفه مهندسان در خوزستان

آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از افزایش ۱۸ درصدی داوطلبین آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، داریوش حسینی اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان در چهار شهر دزفول، اهواز، آبادان و بهبهان و در ۱۱ حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۷،۱۶و ۱۸ شهریورماه سالجاری در استان همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حسینی با اشاره به اینکه در این دوره در سراسر کشور ۲۸۲ هزار و ۵۴۸ نفر در آزمون شرکت کرده اند، گفت: در استان خوزستان ۱۱ هزار و ۷۵۴ نفر در این دوره شرکت داشته اند که ۸۰ درصد شرکت کنندگان را آقایان و ۲۰درصد نیز بانوان بودند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت : این آزمون برای اخذ ۳۱ صلاحیت حرفه ای مختلف در رشته های هفتگانه مهندسی و کاردانی و کارشناسان ماده ۲۷ در رشته های عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برق، ترافیک، نقشه برداری، شهرسازی و معماران تجربی کارشناسان ماده ۲۷ برگزار شد.