شناسهٔ خبر: 116481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

نذورات مردم قزوین با ۱۹دستگاه کامیون و تریلی به عراق ارسال شد

اعزام کامیون به کربلا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از ابتدای شهریور۱۹ دستگاه کامیون ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: این کامیون‌ها محموله‌های مورد نیاز موکب‌های حسینی از جمله مواد غذایی و دارویی و سایر اقلام اساسی را از استان قزوین به مقصد اماکن مقدس عراق بارگیری کرده اند.

وی از همکاری موثر و سازنده ناوگان حمل و نقل با کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین قدردانی کرد و افزود:ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در این مدت برای حمل  اقلام و تجهیزات ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌داران همکاری موثری با کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین داشته‌اند که قابل تقدیر است.

حق‌لطفی همچنین با قدردانی از ناوگان حمل و نقل مسافر که در این مدت امر جابه‌جایی زائران را بر عهده دارند، ادامه داد:با اعلام ستاد اربعین از دیروز حرکت اتوبوس‌ها از پایانه های مسافربری استان ها به  طرف مرزها تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است اما ناوگان مسافربری استان برای بازگرداندن زائران از مرزها به قزوین همچنان در حال ارائه خدمات است.