شناسهٔ خبر: 116570 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

امین کیانی، مشاور وزیر با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی امین کیانی به عنوان مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار وزارت راه و شهرسازی، با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، «امین کیانی» به عنوان مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌نمایم.

هماهنگی کامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در حوزه اطلاع رسانی و برون‌داد فعالیت‌های رسانه‌ای، گزارش‌گیری مستمر از فعالیت‌های زیرمجموعه، تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های رسانه‌ای و اطلاع رسانی،‌ بکارگیری افراد نخبه و انقلابی در این حوزه، تعریف فعالیت‌ها و رویدادهای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل و نهضت ملی مسکن، ارتباط دو سویه مردم و مدیران وزارتخانه در حوزه پاسخگویی با ارج نهادن به ملت شریف ایران، بیان شیوا و رسای روایت پیشرفت خادمان مردم در وزارت راه و شهرسازی از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌رود نسبت به آن اهتمام جدی و دقت لازم را داشته باشید.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه وظایف محوله موفق و موید باشید.