شناسهٔ خبر: 116586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون‌ راهداری جنوب استان خبر داد:

اعزام‌ ۱۰ تیم  از راهداری جنوب کرمان در قالب دستگاه های سبک و نیمه سنگین  به مرز مهران 

اعزام 10 اکیپ راهداری جنوب کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در راستای کمک به روند حمل و نقل و ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی در قالب ماشین آلات سبک و نیمه سنگین شب گذشته به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان) معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در راستای کمک به روند حمل و نقل و ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی در قالب ماشین آلات سبک و نیمه سنگین شب گذشته به مرز مهران اعزام شدند.
 مجتبی رئیسی افزود:با تجهیز کامیونهای راهداری به تعداد ۵ دستگاه و ۵ دستگاه وانت سواری هایلوکس به استعداد ۱۷ نفر نیروی راهدار به مناطق مرزی اعزام شدند.

مجتبی رئیسی بیان کرد: این اقدام در راستای دستور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و همچنین کمک به روند تسهیل در حمل و نقل زائران اربعین حسینی این اکیپها در کمترین زمان از  زمان اعلام رسمی تجهیز و اعزام کردیم.   
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: تیمهای اعزامی با نظر مسوولان ستاد اربعین سازمان در مرز مهران سامان دهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد. 
رئیسی بیان کرد:مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در راستای سیاستهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تمام تلاش خود برای سامان دهی بهتر به روند حمل و نقل زائران‌اربعین حسینی به کار گرفته است .