شناسهٔ خبر: 116589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مطرح کرد:

اعزام ۱۶دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری بوشهر به مرز مهران

اعزام ناوگان به مرز مهران عبدالکریم اخترشناس در مراسم بدرقه اعزام کاروان موتوری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مرز مهران گفت : در راستای کمک به جابجایی زائرین اربعین حسینی ، تعداد۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۶ دستگاه خودرو سنگین صبح امروز عازم مرز مهران شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای : تعداد ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری استان بوشهر به مرز مهران اعزام شد .

عبدالکریم اخترشناس در مراسم بدرقه اعزام کاروان موتوری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مرز مهران گفت : در راستای کمک به جابجایی زائرین اربعین حسینی ، تعداد۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۶ دستگاه خودرو سنگین صبح امروز عازم مرز مهران شد .

وی اظهار داشت : این خودروها انشالله فردا دوشنبه به محل ماموریت خود در مرز مهران می رسند و با هماهنگی مسئولان پایانه مرزی مهران به ارایه خدمات به زائرین می پردازند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : طبق هماهنگی بعمل آمده این خودروها تا پایان طرح اربعین در مرز مهران حضور دارند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می پردازند.

عبدالکریم اخترشناس همچنین از تداوم خدمت رسانی به زائرین در مرز شلمچه نیز خبر داد و افزود: به منظور ساماندهی بازگشت زوار عزیز از مرز شلمچه به استان ، نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای در شلمچه نیز مستقر است .

وی بیان داشت : این نمایندگی با همکاری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر بوشهر و خوزستان وظیفه تامین و تدارک ناوگان را برای بازگشت زوار بر عهده دارد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد : طرح جابجایی زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه تا بازگشت آخرین زائر ادامه خواهد یافت و مردم استان نگران بازگشت زوار عزیز خود نباشند.