شناسهٔ خبر: 116600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبرداد:

اعزام ناوگان خدمات رسانی به زائران اربعین حسین (ع) در مرز مهران

129830860924890 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعزام ناوگان خدمات رسانی به زائران اربعین حسین (ع) در مرز مهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی،  جعفر شهامت گفت: براساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و  تاکیدات رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع)  مقرر گردید در بازه ۲۳ شهریور الی ۳۰ شهریور ماه ناوگان خدمات رسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به پایانه مرزی مهران اعزام شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس، تعداد ۲۰ دستگاه کامیونت و ۲۰ دستگاه سواری وانت به همراه ۵۰ تن از نیروهای راهداری از استان جهت راهبری این ناوگان و ارائه خدمات به زوار گرامی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه، این ناوگان به منظور جابه جایی زائران از پایانه مرزی مهران به نزدیک ترین شهر به مرز در کشور به غرب کشور راهی شدند، افزود: این ناوگان در طی روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه به سمت آن پایانه مرزی مهران اعزام شدند و پیش‌بینی می شود تا ۴ مهر ماه این عملیات ادامه خواهد داشت.

شهامت اضافه کرد: به منظور تجهیز این ناوگان به ازای هر دستگاه کامیون، یک چادر، یک نردبان و یک مخزن تهیه و بر این ناوگان نصب شد و کف کلیه کامیون ها نیز موکت گردید که هزینه تجهیز این ناوگان حدود ۱.۲ میلیارد ریال بوده است.