شناسهٔ خبر: 116639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری استان اعلام کرد:‌

برگزاری ۱۲ آزمون بدو خدمت رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در البرز

آزمون بدو خدمت رانندگان معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری البرز گفت: در چهارماهه نخست سال جاری ۱۲ آزمون برای رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز برگزار شده است و در مجموع ۵۲ راننده موفق به کسب نمره قبولی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مهدی آخوندی اظهارکرد: رانندگانی که می‌خواهند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت کنند باید در زمان درخواست کارت هوشمند دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی را طی کنند.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی شامل دوره‌های آموزش بدو خدمت باری، مسافری و حمل‌ونقل مواد خطرناک است، افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

این مسئول با توضیح اینکه در چهارماهه نخست سال جاری ۱۲ آزمون برای رانندگان البرزی برگزار شده است، ادامه داد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۵۱  نفر در حوزه حمل و نقل باری و یک نفر در حوزه حمل و نقل مسافری موفق به کسب نمره قبولی شدند.

آخوندی در ادامه به آموزش پرسنل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز اشاره کرد و گفت: آموزش پرسنل براساس نیازسنجی، تصویب و ابلاغ دوره از سوی مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به استان‌ها اجرا می‌شود که براساس تقویم آموزشی امسال برگزاری ۳۰ دوره عمومی و ۲۰ تخصصی برای پرسنل نیازسنجی شده در صورت تصویب از سوی مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برگزاری کلاس‌ها تا پایان سال ادامه دارد.