شناسهٔ خبر: 11668 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

علاقمندی اتریش برای مشارکت در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ایران

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ۳۰ شرکت اتریشی با حضور در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تمایل خود را برای مشارکت در پروژه‌های احداث راه، بزرگراه، راه‌آهن و آزادراه در ایران اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، همزمان با سفر امروز رئیس جمهور اتریش به ایران، هیئتی به ریاست وابسته بازرگانی سفارت اتریش در تهران و ۳۰ شرکت اتریشی فعال در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل با حضور در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل٬ آمادگی خود را برای مشارکت در احداث زیرساخت‌های حمل و نقل ایران اعلام کردند.

در این جلسه هر یک از اعضای هیئت اتریشی ضمن بیان حوزه کاری خود، برای حضور و مشارکت در پروژه‌های راه، بزرگراه، راه‌آهن و آزادراه در ایران ابراز تمایل کردند.

مشاور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در تامین منابع مالی در این جلسه به ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران پرداخت.

محمد تاجیک در این جلسه از آماده سرمایه‌گذاری بودن بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر آزادراه آماده سرمایه‌گذاری و بیش از ۳ هزارکیلومتر راه آهن در کشور خبر داد و تسهیلات و مشوق های دولت جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه گذاران خارجی را تشریح کرد/.

نظر شما