شناسهٔ خبر: 116707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

سه دوره آموزشی در حوزه مسکن و شهرسازی در راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

محمد حسین مسعودی رییس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری سه دوره مشارکت نهادهای مردمی در فرآیند شهرسازی، ماهیت و اهداف برنامه ریزی توسعه کالبدی در شهرسازی و دوره گونه شناسی مسکن ایرانی- اسلامی در اقلیم های پنج گانه در شهریورماه جاری در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، محمد حسین مسعودی اظهار داشت: با توجه به اینکه هر سازمانی برای کارآمدی بیشتر به دانش، نظرات و خلاقیت کارکنان نیازمند است و این امر از طریق برگزاری دوره های آموزش به عنوان یکی از ابزارهای مفید ارتقاء کیفی کارکنان قابل تحقق است این اداره کل با برنامه ریزی دقیق، موضوع آموزش را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا افزون بر ۸۰ نفر از کارکنان شاغل این اداره کل در معاونت های مسکن و ساختمان و معماری و شهرسازی در سه دوره آموزشی مشارکت نهادهای مردمی در فرآیند شهرسازی، ماهیت و اهداف برنامه ریزی توسعه کالبدی در شهرسازی و دوره گونه شناسی مسکن ایرانی- اسلامی در اقلیم های پنج گانه شرکت نمودند.

رییس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دوره های مذکور در سه روز متوالی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.