شناسهٔ خبر: 116711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باهدف تسریع در بازگشت زائرین اربعین حسینی انجام گرفت؛

اعزام ۹۵دستگاه ناوگان مسافربری از سیستان و بلوچستان به مرزمهران و شلمچه

اعزام ناوگان مسافربری به مرزهای غربی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اعزام ۹۵ دستگاه ناوگان مسافری به صورت یکسر خالی به  پایانه مرزی مهران و شلمچه تاکنون باهدف تسریع در بازگشت زائرین اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تیمورباقری اظهار داشت:هدف از این اقدام ساماندهی، مدیریت و تسریع در خدمات به بازگشت زائران اربعین، به ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری جاده‌ای است و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تامین کند.

وی ادامه داد: ازابتدای اجرای طرح اعزام زائرین اربعین حسینی تا تاریخ بیستم شهریور ماه تعداد ۳ هزارو ۴۰۸ نفر مسافر  از شهرهای شمالی استان به وسیله ۸۰ دستگاه ناوگان مسافری به مرزهای غربی اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: هماهنگی لازم با انجمن های صنفی و شرکت های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی است.

باقری خاطرنشان کرد:زائران می‌توانند هنگام بازگشت به کشور مرز ورودی مد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا از خدمات ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به راحتی استفاده کنند.