شناسهٔ خبر: 116824 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی/ بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگراهی اولویت‌دار تا پایان سال جاری

جاده دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگراهی اولویت‌دار تا پایان سال جاری مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی

وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های مرزی خواستار بهره‌گیری از تمامی امکانات رفاهی به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی شد.

افزایش چشمگیر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اعزام شده از مرز مهران به سراسر کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش چشمگیر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اعزام شده از مرز مهران به سراسر کشور و جابه‌جایی ۲۰ هزار زائر طی یک روز خبر داد.

بررسی آخرین وضعیت تردد زائرین از مرز بین المللی مهران ودر نظر گرفتن تمهیدات لازم برای بازگشت زوار

با حضور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران و مسئولان حوزه حمل ونقل استان ایلام جلسه شورای‌ هماهنگی راه و شهرسازی استان برگزار شد.

ورود ۳۸۰ زائر پاکستانی از مرز میرجاوه به ایران طی شبانه‌روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از ورود ۳۸۰ زائر پاکستانی از مرز میرجاوه به ایران طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

ایمن‌سازی ۱۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگراهی اولویت‌دار تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگراهی اولویت‌دار تا پایان سال جاری و بهره‌برداری از قطعه دو آزادراه تهران-شمال تا اوایل سال آینده خبر داد.

پایان عملیات روکش آسفالت گرم ورودی شهر اسدیه با اعتبار پیش از ۱۲ هزار میلیون ریال

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم توپکا آیلند ورودی شهر اسدیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال این شهرستان خبر داد.