شناسهٔ خبر: 116865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

جابجایی بیش از ۲۶ هزار نفر از پایانه های مسافربری خوزستان به مرزهای شلمچه و چذابه

بازدید مدیرکل و معاون حمل و نقل از روند جابجایی زائران اربعین حسینی و نحوه خدمات رسانی به مسافران و زائرين در پايانه مسافربری آدينه كرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی بیش از ۲۶ هزار نفر از پایانه های مسافربری استان به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی اظهار کرد: از یکم لغایت ۲۲ شهریور ۲۶ هزار و ۹۶۷ مسافر درون و برون استانی از پایانه های مسافربری استان به مرزهای شلمچه و چذابه جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۹۱۰ سفر به پایانه های مرزی استان جابجا شده اند، افزود: از این تعداد ۲۴ هزار و ۳۴۷ نفر به پایانه مرزی شلمچه و ۲ هزار و ۶۲۰ نفر نیز به پایانه مرزی چذابه جابجا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه نرخ مصوب جابجایی زائران به پایانه های مسافربری استان نصب شده است، بیان کرد: کارشناسان اداره مسافر این اداره کل با حضور در پایانه های مسافربری و برپایی میز خدمت، هرگونه شکایت از طرف زائران را ثبت و با شرکت های مسافربری متخلف برخورد خواهند داشت.